Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

KROSS LEVEL 7.0 DAMSKI 2019 GRANATOWY / SELEDYNOWY / NIEBIESKI MAT

Email
bez tytulu427
3-5d.gif
Producent: KROSS
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena podstawowa: 4499,00 zł
Cena po rabacie 4049,10 zł
Cena sprzedaży: 4049,10 zł
Cena sprzedaży netto: 3657,72 zł
Kwota rabatu: 449,90 zł
Kwota podatku: 841,28 zł
Oblicz ratę
Rozmiar

Opcje złożenia roweru

UWAGI PODCZAS PRZYKRĘCANIA PEDAŁÓW PROSZĘ ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA TO, ABY LEWY PEDAŁ TRAFIŁ DO LEWEJ KORBY A PRAWY DO PRAWEJ!!! PEDAŁY SĄ ZAWSZE OZNACZONE (PRAWY LITERĄ R A LEWY LITERĄ L) I RÓŻNIĄ SIĘ KIERUNKIEM GWINTU, A TYM SAMYM KIERUNKIEM WKRĘCANIA (PRAWY W PRAWO,LEWY W LEWO). USZKODZONE POŁĄCZENIA GWINTOWE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI!
Dostawa gratis Tak
Szczegóły produktu

SPECYFIKACJA

 

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Superlite (inside cable)
WIDELEC Rock Shox Recon RL Solo Air (travel 100mm, Tapered)
TYLNY AMORTYZATOR  
KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
OPONY Schwalbe Rapid Rob (29"x2.1")
OBRĘCZE WTB ST i23 (29", 23mm, Tubeless Ready)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Deore FD-M6025
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore RD-M6000
HAMULCE PRZÓD Shimano Disc BR-MT400 (hydraulic)
HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-MT400 (hydraulic)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Disc BL-MT400 (hydraulic)
MANETKI Shimano Deore SL-M6000 (2x10)
KORBY Shimano FC-MT500 (36/26T)
SUPORT Shimano Press Fit BB-MT500
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG54
KASETA / WOLNOBIEG Shimano CS-HG500 (11-42T)

KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (720mm, 31.8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (S-60mm, M-70mm, L/XL-80mm, wznios 17°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (S/M-350mm, L/XL-400mm, 27.2mm)
STERY FP-H856B2 (1-1/8"-1.5", Tapered)
SIODŁO Kross VL-1489
CHWYTY Kross Certain
PEDAŁY
 
 

 

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 
 

GEOMETRIA

 

 

 
  
XS
SSM
  Rozmiar kół 27,5" 27,5" 29" 29"
FS Rozmiar ramy 14,5'' 15,5' 15,5 17''
ST Długość rury podsiodłowej 370 400 400 430
TT Efektywna długość górnej rury 550 570 566,2 583,6
HT Długość główki ramy 93 100 90 95
SA Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73
HA Kąt główki ramy 69 69 69 69
CS Długość tylnych widełek 431,8 431,8 447 447
WB Baza kół 1058,9 1079 1083,5 1101,3
REACH Reach 377 395 384 400
STACK Stack 567 573,4 566,2 600,7
BBDROP BB Drop 39 39 57 57
 

TECHNOLOGIA

 

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
 
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
 
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Rzymowskiego 33

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pn-pt    11.00 - 19.30

sobota  10.00 - 16.00

Pełne dane kontaktowe

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI