Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

KROSS ESKER 4.0

Email
rower 13rower 21rower 32rower 48bez tytulu528
Producent: KROSS
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena podstawowa: 5699,00 zł
Cena po rabacie 4999,00 zł
Cena sprzedaży: 4999,00 zł
Cena sprzedaży netto: 4633,33 zł
Kwota rabatu: 700,00 zł
Kwota podatku: 1065,67 zł
Oblicz ratę
Opcje złożenia roweru

Rozmiar

UWAGI
Dostawa gratis Tak
Szczegóły produktu

KROSS ESKER 4.0 

Stalowy rower to klasyka i w naszej opinii jeden z najlepszych materiałów do produkcji unikalnego szutrowca. Dlatego nasz gravel KROSS Esker 4.0 stworzyliśmy dla tych wszystkich, którzy szukają czegoś trwałego, a przede wszystkim stylowego. A przy okazji wiedzą, że bikepacking to nie chwilowa moda, a stan umysłu. KROSS Esker 4.0 został stworzony po to, żeby bezpiecznie i komfortowo pomóc Ci dotrzeć do punktu docelowego. Niezależnie, czy jest to meta wyścigów takich jak Wisła 1200 czy zwykła przygoda w nieznane.

KROSS Esker 4.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru. To nowy, bardziej wytrzymały, lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.

Z dala od cywilizacji

Kiedy usiedliśmy do projektowania postawiliśmy sobie za cel stworzenie roweru sięgającego do klasyki, a jednocześnie takiego, który nie boi się nowoczesnych rozwiązań. Dlatego wybraliśmy stal Cro-Mo do zbudowania ramy oraz widelca. Surowiec ten pozwala na znacznie lepsze tłumienie wibracji. Stal, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na bidon, bagażnik czy sakwy. Można je umieścić niemal w każdym miejscu na ramie czy widelcu, bez obaw o uszkodzenie ramy, którą pomalowaliśmy w stylowym kolorze khaki. By zapewnić trwałość malowaniu zdecydowaliśmy się na malowanie proszkowe.

Sprawdzony osprzęt

Jako osprzęt zastosowaliśmy w KROSS ESKER szosową grupę Shimano Tiagra uzupełnioną o mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C. Postanowiliśmy także wykorzystać korbę FSA Omega z zewnętrznymi łożyskami suportu, żeby ułatwić konserwację napędu oraz żeby jeszcze efektywniej przenosić Twoją moc na napęd. Hamulce tarczowe TRP Spyre-C zapewniają krótką drogę hamowania, a dzięki mechanicznej konstrukcji zacisku nie potrzebny jest skomplikowany serwis w razie awarii w trasie. Do produkcji kół wybraliśmy 28 calowe obręcze WTB ASYM, które zapletliśmy na piastach Shimano Deore M6000. Obręcze kół są przystosowane do systemu tubeless. Natomiast opony to WTB Resolute  o szerokości 42 milimetrów.    Za komfortową jazdę nawet w trakcie najdłuższych tras odpowiada siodełko WTB Sport Volt.

 

 

 

Stal Cro-Mo, czyli niskowęglowy stop stali z domieszką chromu i molibdenu. Dzięki procesowi powolnego chłodzenia zyskuje on odpowiednią strukturę i trwałość. Wysoka wytrzymałość, a jednocześnie sprężystość ram rowerowych ze stali Cro-Mo sprawia, że tłumią one wibracje wywołane przez jazdę po nierównościach, co efektywnie zwiększa komfort jazdy.

    •  

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

    •  

 Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem

    •  


Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.


W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.

 

SPECYFIKACJA

 

 

Rama i widelec

WYKOŃCZENIE LAKIERU POŁYSK
MATERIAŁ RAMY STAL
WIDELEC CROMO STEEL
SKOK WIDELCA BRAK
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TIAGRA 4700
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO TIAGRA 4700
MANETKI SHIMANO TIAGRA 4700
KORBA FSA OMEGA
KORONKI 46T-36T/175MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG500
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 20
SUPORT FSA MEGAEXO BB-4000
ŁAŃCUCH SHIMANO HG54

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO DEORE M6000
PIASTA TYŁ SHIMANO DEORE M6000
OBRĘCZE WTB ASYM IP23 TCS
OPONY WTB RESOLUTE 700X42C COMP
SZPRYCHY SAPIM
NYPLE MOSIĘŻNE

Hamulce

HAMULEC PRZÓD TRP SPYRE-C
HAMULEC TYŁ TRP SPYRE-C
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO TIAGRA 4700
TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT30 (160)

Komponenty

KIEROWNICA ALUMINIUM 440 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 90MM/31,8
SIODŁO WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350
STERY FSA T-848
CHWYTY FIZIK TERRA MICROTEX

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

Opis dodatkowy Rowery 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Rzymowskiego 33

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pon      13.00 - 19.00

wt-pt    11.00 - 19.00

sobota    10.00 - 16.00

 

Pełne dane kontaktowe

 

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI