KROSS ESKER 7.0 GRX fioletowy czarny połysk 2023
KROSS ESKER 7.0
W naszej ofercie rowerów szutrowych mogliście już znaleźć konstrukcje aluminiowe oraz te stworzone z myślą o miłośnikach klasycznych rowerów wykonanych ze stali. Jednak czas, byś poznał nowego członka rodziny Esker. KROSS Esker 7.0 to gravel, który został w pełni wykonany z carbonu. Dzięki temu udało nam się stworzyć rower, który łączy w sobie miłość do wypraw małych i dużych ze sportowym charakterem rowerów szosowych. KROSS Esker 7.0 pozwoli Ci na zakosztowanie uroków leśnych wypraw, w trakcie których docenisz doskonałe tłumienie wibracji dzięki jego carbonowej ramie. Rowerowy romantyzm jeszcze nigdy nie był tak lekki i uroczy.
Rower wyprawowy wsparty przez Shimano GRX
Tworząc nowego członka rodziny Esker postawiliśmy na osprzęt Shimano GRX stworzony z myślą o rowerach szutrowych. Dzięki temu niezależnie od tego czy jedziesz po gładkim asfalcie, czy wyboistych, leśnych ścieżkach Twoje uszy nie będą niepokojone odgłosem łańcucha obijającego widełki tylnego trójkąta. To zasługa specjalnej konstrukcji tylnej przerzutki Shimano GRX RX812 wyposażonej w sprzęgiełko zapewniającej łańcuchowi optymalne napięcie.
Dzięki jednorzędowej korbie i kasecie oferującej 11 przełożeń napęd jest prosty w obsłudze. Dzięki temu pojęcia takie jak krzyżowanie łańcucha czy trymowanie przednią przerzutką nie będą zaprzątały Ci głowy. Hydrauliczne hamulce tarczowe z grupy Shimano GRX zapewniają dokładną modulację siły hamowania. Dzięki całkowicie przeprojektowanym – w stosunku do szosowych – klamkomanetkom łatwiej obsługiwać dźwignię zmiany przełożeń oraz hamulca podczas jazdy w trudnym technicznie terenie. Do stworzenia kół w KROSS Esker 7.0 wykorzystaliśmy wysokiej jakości obręcze DT SWISS G540 o szerokości wewnętrznej 24mm. Charakteryzują się one wysoką odpornością na uszkodzenia oraz niską wagą. W połączeniu z oponami przystosowanymi pod system bezdętkowy Schwalbe G-One Allround o szerokości 40 mm stanowią doskonały zestaw do jazdy w każdych warunkach. Za komfortowe siedzenie odpowiada siodełko Fizik Alpaca Terra zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych
Karbonowy zawrót głowy
KROSS Esker 7.0 to nie pierwszy rower karbonowy jaki wyprodukowaliśmy. Od wielu lat pracujemy z tym materiałem, dzięki czemu doskonale wiemy jak układać poszczególne warstwy włókna węglowego, by uzyskać odporną na uszkodzenia, sztywną oraz pochłaniającą drgania ramę. Dlatego do jej produkcji wykorzystaliśmy carbon T784, będący połączeniem trzech różnych włókien zapewniających doskonałe doznania z każdej jazdy. Rama oraz widelec zostały przygotowane pod montaż hamulców w systemie flat mount, co poprawia estetykę roweru. Z pewnością wielu rowerzystów ucieszą także ukryte w ramie przewody, dzięki czemu łatwiej będzie ją utrzymać w czystości. Co z pewnością przyda się przy niezwykle pięknym fioletowo-srebrnym malowaniu w wysokim połysku.
TECHNOLOGIE
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
Piasta w standardzie 142 × 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU | POŁYSK |
MATERIAŁ RAMY | CARBON T784 |
WIDELEC | CARBON |
SKOK WIDELCA | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO GRX RX812 |
MANETKI | SHIMANO GRX RX600 |
KORBA | SHIMANO GRX RX600 |
KORONKI | 40T |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO SLX M7000 |
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG601 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO RS470 12X100 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RS470 12X142 |
OBRĘCZE | DT SWISS G540 24MM 28H |
OPONY | SCHWALBE G-ONE ALLROUND 40-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO GRX RX400 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO GRX RX400 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO GRX RX600 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM (S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | FIZIK TERRA ARGO |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM/ (S- 350MM MM, M-350MM MM, L-350MM MM, XL- 400MM MM) |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8" |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU