Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

KROSS EARTH 2.0 2019

Email
bez tytulu871
on order.gif
Producent: KROSS
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena sprzedaży: 7499,00 zł
Cena sprzedaży netto: 6096,75 zł
Kwota podatku: 1402,25 zł
Oblicz ratę
Rozmiar

Opcje złożenia roweru

UWAGI PODCZAS PRZYKRĘCANIA PEDAŁÓW PROSZĘ ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA TO, ABY LEWY PEDAŁ TRAFIŁ DO LEWEJ KORBY A PRAWY DO PRAWEJ!!! PEDAŁY SĄ ZAWSZE OZNACZONE (PRAWY LITERĄ R A LEWY LITERĄ L) I RÓŻNIĄ SIĘ KIERUNKIEM GWINTU, A TYM SAMYM KIERUNKIEM WKRĘCANIA (PRAWY W PRAWO,LEWY W LEWO). USZKODZONE POŁĄCZENIA GWINTOWE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI!
Dostawa gratis Tak
Szczegóły produktu

SPECYFIKACJA

 

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Superlite, Efficient Single Pivot Suspension( travel: 100mm; boost)
WIDELEC Rock Shox Recon RL Air (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered, QR15x110)
TYLNY AMORTYZATOR Rock Shox Deluxe RL (DebonAir, lockout, 165x45mm Ttrunion)
KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6010 (15x110)
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6010 (15x148)
OPONY Schwalbe Racing Ray Performance 29"x2,25" Schwalbe Racing Ralph Performance 29"x2,25"
OBRĘCZE WTB STP i23 (29", 23mm, Tubeless Ready)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Deore FD-M6020
PRZERZUTKA TYŁ Shimano SLX RD-M7000
HAMULCE PRZÓD Shimano BR-MT400 (tarczowy, hydrauliczny, rotor: 180mm)
HAMULCE TYŁ Shimano BR-MT400 (tarczowy, hydrauliczny, rotor: 160mm)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano BL-MT400 (hydrauliczna
MANETKI Shimano Deore SL-M6000 (2x10)
KORBY Shimano FC-MT500 Boost (36/26T)
SUPORT Shimano SM-BB52
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG54
KASETA / WOLNOBIEG Shimano CS-HG500 (11-42T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (740mm, 31.8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (S-70mm, M/L-80mm, XL-90mm, rise 7°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (S-30mm, M/L/XL-350mm, 30.9mm)
STERY Kross 1-1/8"- 1.5"
SIODŁO Velo VL-1489
CHWYTY Kross Silky
PEDAŁY -
 
 
 

 

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 
 

GEOMETRIA

 

 

 
  
S
M
L
XL
  Rozmiar kół 29" 29" 29" 29"
FS Rozmiar ramy 16'' 17,5'' 18,5'' 19,5''
ST Długość rury podsiodłowej 400 440 470 500
TT Efektywna długość górnej rury 575 600 625 650
HT Długość główki ramy 100 100 115 115
SA Kąt rury podsiodłowej 74,2 74,2 74,1 74,1
HA Kąt główki ramy 68,5 68,5 68,5 68,5
CS Długość tylnych widełek 435 435 435 435
WB Baza kół 1114,9 1139,9 1165,4 1190,4
REACH Reach 409 434,5 454,4 479,4
STACK Stack 587 587 601 601
BBDROP BB Drop 40 40 40 40
 

TECHNOLOGIA

 

 
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
 
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
 
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
 
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
 
BOOST 12X148
 
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.
 
FLAT MOUNT
 
Nowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy
 
TRUNNION
 
Nowoczesny system mocowania dampera do ramy. Dzięki temu amortyzator jest krótszy, zachowując tę samą wartość skoku
 
 
 
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Gintrowskiego 33
(ul. Rzymowskiego 33)

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pn-pt    11.00 - 19.00

sobota  10.00 - 16.00

Pełne dane kontaktowe

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI