Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

KROSS EARTH 3.0 2019

Email
bez tytulu761
on order.gif
Producent: KROSS
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena sprzedaży: 11999,00 zł
Cena sprzedaży netto: 9755,28 zł
Kwota podatku: 2243,72 zł
Oblicz ratę
Rozmiar

Opcje złożenia roweru

UWAGI PODCZAS PRZYKRĘCANIA PEDAŁÓW PROSZĘ ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA TO, ABY LEWY PEDAŁ TRAFIŁ DO LEWEJ KORBY A PRAWY DO PRAWEJ!!! PEDAŁY SĄ ZAWSZE OZNACZONE (PRAWY LITERĄ R A LEWY LITERĄ L) I RÓŻNIĄ SIĘ KIERUNKIEM GWINTU, A TYM SAMYM KIERUNKIEM WKRĘCANIA (PRAWY W PRAWO,LEWY W LEWO). USZKODZONE POŁĄCZENIA GWINTOWE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI!
Dostawa gratis Tak
Szczegóły produktu

SPECYFIKACJA

 

RAMA
MATERIAŁ RAMY Rear: Aluminium Superlite, Efficient Single Pivot Suspension (Boost, travel 100mm); Front Carbon
WIDELEC Rock Shox Reba RL Air (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered, QR15x110)
TYLNY AMORTYZATOR Rock Shox Deluxe RL (DebonAir, remote lockout, 165x45mm Ttrunion,)
KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6010 (15x110)
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6010 (15x148)
OPONY Schwalbe Racing Ray Performance Addix 29"x2,25" Schwalbe Racing Ralph Performance Addix 29"x2,25"
OBRĘCZE WTB ST i23 (29", 23mm, Tubeless Ready)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD -
PRZERZUTKA TYŁ Shimano XT RD-M8000
HAMULCE PRZÓD Shimano BR-MT400 (tarczowy, hydrauliczny, rotor: 180mm)
HAMULCE TYŁ Shimano BR-MT400 (tarczowy, hydrauliczny, rotor: 160mm)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano BL-MT400 (hydrauliczna)
MANETKI Shimano SLX SL-M7000 (1x11)
KORBY Shimano SLX FC-M7000 Boost (32T)
SUPORT Shimano BB-MT500
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG601
KASETA / WOLNOBIEG Shimano SLX SLX CS-M7000 (11-46T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (740mm, 31.8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (S-70mm, M/L-80mm, XL-90mm, rise 7°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (S-300mm, M/L/XL-350mm, 30.9mm)
STERY FSA Orbit C-40-CF-ACB 1-1/8"-1.5"
SIODŁO Velo VL-1489
CHWYTY Kross Silky
PEDAŁY
 
 
 
 

 

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 
 

GEOMETRIA

 

 

 
  
S
M
L
XL
  Rozmiar kół 29" 29" 29" 29"
FS Rozmiar ramy 16'' 17,5'' 18,5'' 19,5''
ST Długość rury podsiodłowej 400 440 470 500
TT Efektywna długość górnej rury 575 600 625 650
HT Długość główki ramy 100 100 115 115
SA Kąt rury podsiodłowej 74,2 74,2 74,1 74,1
HA Kąt główki ramy 68,5 68,5 68,5 68,5
CS Długość tylnych widełek 435 435 435 435
WB Baza kół 1114,9 1139,9 1165,4 1190,4
REACH Reach 409 434,5 454,4 479,4
STACK Stack 587 587 601 601
BBDROP BB Drop 40 40 40 40
 

TECHNOLOGIA

 

 
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
 
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
 
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
 
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową 
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
 
CARBON D84
 
D84 Carbon SL to ultra-lekki materiał składający się z dwóch rodzajów włókna węglowego T800S i M40J połączonego żywicą nanoalloy. Ramy z tego materiału odznaczają się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań. Ekstremalnie niska waga i wyścigowa wytrzymałość dla wymagających zawodników.

 
BOOST 12X148
 
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.
 
FLAT MOUNT
 
Nowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy
 
TRUNNION
 
Nowoczesny system mocowania dampera do ramy. Dzięki temu amortyzator jest krótszy, zachowując tę samą wartość skoku
 
 
 
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Gintrowskiego 33
(ul. Rzymowskiego 33)

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pn-pt    11.00 - 19.00

sobota  10.00 - 16.00

Pełne dane kontaktowe

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI