KROSS Hexagon 3.0 2019 CZARNY / LIMONKOWY / SREBRNY MATKROSS Hexagon 4.0 2019 GRANATOWY / CZERWONY / SREBRNY POŁYSK
KROSS Hexagon 4.0 2019 CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT
UWAGI
PODCZAS PRZYKRĘCANIA PEDAŁÓW PROSZĘ ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA TO, ABY LEWY PEDAŁ TRAFIŁ DO LEWEJ KORBY A PRAWY DO PRAWEJ!!! PEDAŁY SĄ ZAWSZE OZNACZONE (PRAWY LITERĄ R A LEWY LITERĄ L) I RÓŻNIĄ SIĘ KIERUNKIEM GWINTU, A TYM SAMYM KIERUNKIEM WKRĘCANIA (PRAWY W PRAWO,LEWY W LEWO). USZKODZONE POŁĄCZENIA GWINTOWE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI!
Dostawa gratis
Tak
Szczegóły produktu
SPECYFIKACJA
RAMA | |
---|---|
MATERIAŁ RAMY | Aluminium Performance |
WIDELEC | SR Suntour XCE28 (skok 75mm) |
TYLNY AMORTYZATOR | - |
KOŁA | |
---|---|
PIASTA PRZÓD | MD-JA159F |
PIASTA TYŁ | MD-JA159R |
OPONY | Mitas Ocelot (27,5"/29"x2.1") |
OBRĘCZE | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 27,5"/29") |
NAPĘD | |
---|---|
PRZERZUTKA PRZÓD | Shimano Tourney FD-TZ30 |
PRZERZUTKA TYŁ | Shimano Acera RD-M360 |
HAMULCE PRZÓD | Tektro Aries MD-M300 (tarczowe, mechaniczne, rotor: 160mm) |
HAMULCE TYŁ | Tektro Aries MD-M300 (tarczowe, mechaniczne, rotor: 160mm) |
DŹWIGNIE HAMULCA | Shimano ST-EF500 (mechanical) |
MANETKI | Shimano ST-EF500 (3x7) |
KORBY | SR Suntour XR172 (42/32/22T) |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | YBN S50 |
KASETA / WOLNOBIEG | Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T) |
KOMPONENTY | |
---|---|
KIEROWNICA | Aluminium (680mm, 31.8mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY | Aluminium (27,5": 75mm / 29": S - 75mm, M - 90mm, L/XL - 105mm, 31,8mm, rise 7°) |
WSPORNIK SIODŁA | Aluminium (27,5": 300mm / 29": S - 300mm, M/L/XL - 350mm) |
STERY | FP-H863 (1-1/8") |
SIODŁO | Selle Royal |
CHWYTY | Kross Handy |
PEDAŁY | FP-804 |
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA

XS
|
S
|
S
|
M
|
L
|
XL
| ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 27,5" | 27,5" | 29" | 29" | 29" | 29" | |
FS | Rozmiar ramy | 15 | 17 | 17 | 19 | 21 | 23 |
ST | Długość rury podsiodłowej | 380 | 430 | 430 | 480 | 530 | 580 |
TT | Efektywna długość górnej rury | 555 | 575 | 586 | 609 | 627 | 640 |
HT | Długość główki ramy | 115 | 125 | 120 | 130 | 140 | 160 |
SA | Kąt rury podsiodłowej | 72,5 | 72,5 | 72,5 | 72,5 | 72,5 | 72,5 |
HA | Kąt główki ramy | 70 | 70 | 69 | 69 | 69 | 69 |
CS | Długość tylnych widełek | 435 | 435 | 444 | 444 | 444 | 444 |
WB | Baza kół | 1028 | 1048 | 1095 | 1119 | 1138 | 1152 |
REACH | Reach | 363 | 380 | 385 | 405 | 420 | 428 |
STACK | Stack | 610 | 619 | 636 | 646 | 655 | 674 |
BBDROP | BB Drop | 45 | 45 | 60 | 60 | 60 | 60 |
TECHNOLOGIA

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU