Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

KROSS LEVEL 11.0 2019 CZARNY / NIEBIESKI / BIAŁY MAT

Email
bez tytulu944
3-5d.gif
Producent: KROSS
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena sprzedaży: 6999,00 zł
Cena sprzedaży netto: 5690,24 zł
Kwota podatku: 1308,76 zł
Oblicz ratę
Rozmiar

Opcje złożenia roweru

UWAGI PODCZAS PRZYKRĘCANIA PEDAŁÓW PROSZĘ ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA TO, ABY LEWY PEDAŁ TRAFIŁ DO LEWEJ KORBY A PRAWY DO PRAWEJ!!! PEDAŁY SĄ ZAWSZE OZNACZONE (PRAWY LITERĄ R A LEWY LITERĄ L) I RÓŻNIĄ SIĘ KIERUNKIEM GWINTU, A TYM SAMYM KIERUNKIEM WKRĘCANIA (PRAWY W PRAWO,LEWY W LEWO). USZKODZONE POŁĄCZENIA GWINTOWE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI!
Dostawa gratis Tak
Szczegóły produktu

SPECYFIKACJA

 

RAMA
MATERIAŁ RAMY Carbon Kross No. 1 142mm, QR12mm
WIDELEC Rock Shox Recon RL Air (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered, QR15x100)
TYLNY AMORTYZATOR -
KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
OPONY Schwalbe Rapid Rob K-Guard (29"x2.1")
OBRĘCZE WTB STP i23 (29", 23mm, Tubeless Ready)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano SLX FD-M7020
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore XT RD-M8000
HAMULCE PRZÓD Shimano Disc BR-MT400 (tarczowy, hydrauliczny)
HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-MT400 (tarczowy, hydrauliczny)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Disc BL-MT400 (hydrauliczne)
MANETKI Shimano SLX SL-M7000 (2x11)
KORBY Shimano SLX FC-MT600 (36/26T)
SUPORT Shimano SM-BB52
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG601
KASETA / WOLNOBIEG Shimano SLX CS-M7000 (11-42T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (720mm, 31.8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (S/M-70mm, L/XL-80mm, wznios : 17°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (S-350mm, M/L/XL-400mm, 27.2mm)
STERY FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1,5", tapered)
SIODŁO Kross VL-1489
CHWYTY Kross Silky
PEDAŁY -
 
 

 

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 
 

GEOMETRIA

 

 

 
  
S
M
L
XL
  Rozmiar kół 29" 29" 29" 29"
FS Rozmiar ramy 16'' 17,5'' 18,5'' 20,5
ST Długość rury podsiodłowej 403 440 470 520
TT Efektywna długość górnej rury 566 585 611 626
HT Długość główki ramy 95 100 110 120
SA Kąt rury podsiodłowej 74,3 74,3 74,3 74,3
HA Kąt główki ramy 69 69 69 69
CS Długość tylnych widełek 434 434 434 434
WB Baza kół 1086 1107 1132 1148
REACH Reach 397 416 438 451
STACK Stack 602 606 616 624
BBDROP BB Drop 57 57 57 57
 

TECHNOLOGIA

 

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
 
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
 
 
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Gintrowskiego 33
(ul. Rzymowskiego 33)

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pn-pt    11.00 - 19.00

sobota  10.00 - 16.00

Pełne dane kontaktowe

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI