KROSS LEVEL 4.0 SZARY / POMARAŃCZOWY / CZARNY POŁYSK roz: M
UWAGI
PODCZAS PRZYKRĘCANIA PEDAŁÓW PROSZĘ ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA TO, ABY LEWY PEDAŁ TRAFIŁ DO LEWEJ KORBY A PRAWY DO PRAWEJ!!! PEDAŁY SĄ ZAWSZE OZNACZONE (PRAWY LITERĄ R A LEWY LITERĄ L) I RÓŻNIĄ SIĘ KIERUNKIEM GWINTU, A TYM SAMYM KIERUNKIEM WKRĘCANIA (PRAWY W PRAWO,LEWY W LEWO). USZKODZONE POŁĄCZENIA GWINTOWE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI!
Dostawa gratis
Tak
Szczegóły produktu
SPECYFIKACJA
RAMA | |
---|---|
MATERIAŁ RAMY | Aluminium Lite |
WIDELEC | SR Suntour XCR 32 RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce) |
KOŁA | |
---|---|
PIASTA PRZÓD | Joy Tech D041DSE (100mm, 32H) |
PIASTA TYŁ | Joy Tech D142TSE (135mm, 32H) |
OPONY | Schwalbe Smart Sam (27.5"x2.1"; 29"x2.1") |
OBRĘCZE | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 27,5"; 29") |
NAPĘD | |
---|---|
PRZERZUTKA PRZÓD | Shimano Altus FD-M3000 (31,8mm) |
PRZERZUTKA TYŁ | Shimano Deore RD-M592 |
HAMULCE PRZÓD | Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny) |
HAMULCE TYŁ | Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny) |
DŹWIGNIE HAMULCA | Shimano BL-M315 (hydraulic) |
MANETKI | Shimano Altus SL-M2000 (3x9) |
KORBY | Shimano Altus FC-M2000 (40/30/22T) |
SUPORT | FP-B902-2J, 122,5 mm |
ŁAŃCUCH | Shimano CN-HG53 |
KASETA / WOLNOBIEG | Shimano Alivio CS-HG400 (11-34T) |
KOMPONENTY | |
---|---|
KIEROWNICA | Aluminium (27,5": 700mm; 29": 720; 31.8mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY | Aluminium (27,5": S-80mm, M-90mm; 29": S-80mm, M-90mm, L-100mm, XL-110mm 31.8mm, rise 7°) |
WSPORNIK SIODŁA | Aluminium (27,5":S/M-350mm; 29": S/M-350mm, L/XL-400mm 27.2mm) |
STERY | FP-H816 (1-1/8") |
SIODŁO | Kross VL-1353 |
CHWYTY | Kross Scale |
PEDAŁY | FP-917N |
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA

S
|
S
|
M
|
M
|
L
|
XL
| ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 27,5" | 29" | 27,5" | 29" | 29" | 29" | |
FS | Rozmiar ramy | 16 | 17 | 18 | 19 | 21 | 23 |
ST | Długość rury podsiodłowej | 410 | 432 | 460 | 483 | 534 | 584 |
TT | Efektywna długość górnej rury | 585 | 590 | 603 | 610 | 630 | 650 |
HT | Długość główki ramy | 120 | 110 | 130 | 120 | 130 | 140 |
SA | Kąt rury podsiodłowej | 73 | 72,5 | 73 | 72,5 | 72,5 | 72,5 |
HA | Kąt główki ramy | 70,5 | 70,5 | 70,5 | 70,5 | 70,5 | 70,5 |
CS | Długość tylnych widełek | 430 | 443 | 430 | 443 | 443 | 443 |
WB | Baza kół | 1074 | 1085 | 1092 | 1105 | 1125 | 1146 |
REACH | Reach | 400 | 395 | 415 | 412 | 429 | 446 |
STACK | Stack | 605 | 637 | 614 | 647 | 656 | 665 |
BBDROP | BB Drop | 45 | 63 | 45 | 63 | 63 | 63 |
TECHNOLOGIA

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum

Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU