Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

KROSS LEVEL TOKYO 2020 XL

Email
11.12.2018743
24h.gif
Producent: KROSS
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena sprzedaży: 5999,00 zł
Cena sprzedaży netto: 4877,24 zł
Kwota podatku: 1121,76 zł
Oblicz ratę
Opcje złożenia roweru

Rozmiar

UWAGI
Dostawa gratis Tak
Szczegóły produktu

SPECYFIKACJA

 

RAMA
RAMA CARBON D84
ROZMIAR RAMY S (16"),M (17"),L (19"),XL (20")
WIDELEC ROCK SHOX RECON RL R SA
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
KOŁA
PIASTA PRZÓD SHIMANO MT400 15X100
PIASTA TYŁ SHIMANO MT510 12X142
OPONY SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25
RIMS WTB ST I23
 
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO SLX M7100
HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200
HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200
DŹWIGNIA HAMULCA SHIMANO MT201
MANETKI SHIMANO SLX M7100
KORBY SHIMANO MT610
SUPORT SHIMANO BSA BB52
ŁAŃCUCH SHIMANO M7100
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO SLX M7100
KOMPONENTY
HANDLEBAR ALUMINIUM 720 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 80MM/31,8/17°
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X400
HEADESET  
SIODŁO  
CHWYTY KROSS SILKY
 
 

 

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 
 

GEOMETRIA

 

 

 
 

TECHNOLOGIA

 

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
 
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
 
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Rzymowskiego 33

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pon       13.00 - 19.00

wt-pt    11.00 - 19.00

sobota  10.00 - 16.00

Pełne dane kontaktowe

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI