KROSS LEVEL TOKYO rozm.XL (20")
KROSS LEVEL TOKYO
Olimpiada w Tokio to cel wielu sportowców. Chcąc zapewnić zawodnikom zrzeszonym w ramach KROSS ORLEN Cycling Team jak najbardziej zaawansowany rower, stworzyliśmy Level Tokyo. Maja Włoszczowska, jeden z naszych sportowych skarbów narodowych, pomogła nam przy jej tworzeniu.
Dała nam wskazówki dotyczące geometrii czy tego, jak powinien się zachowywać w różnych warunkach. KROSS Level Tokyo to wysokiej klasy komponenty i niebanalne wzornictwo inspirowane zmaganiami współczesnych samurajów w kraju kwitnącej wiśni.
KROSS Level Tokyo to odświeżona edycja roweru, który ma towarzyszyć Igrzyskom Olimpijskim w Tokio (ze względu na sytuację epidemiologiczna – nie odbyły się one w pierwotnym terminie tj. w roku 2020). To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
Bez kompromisów
Do projektowania KROSS Level Tokyo usiedliśmy zaraz po zakończeniu Olimpiady w Rio.
Spędziliśmy nad nim tysiące godzin, żeby pomóc naszym kolarzom w sięgnięciu po najwyższy stopień podium.
Dlatego do stworzenia ramy wykorzystaliśmy carbon T784, amortyzator RockShox Recon oraz wysokiej jakości osprzęt Shimano SLX M7100 z jednorzędową korbą oraz dwunastoma przełożeniami na kasecie.
Wyposażyliśmy go także w hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BR-MT200 i obręcze WTB STP i23 o średnicy 29 cali i szerokości wewnętrznej 23 mm.
Są one dostosowane do montażu opon w systemie tubeless.
Żeby zapewnić najlepsze właściwości jezdne nawet w najtrudniejszych warunkach wyposażyliśmy go w opony Schwalbe Rapid Rob K-Guard szerokości 2,25”.
Na podbój Japonii
Carbon T784 to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych – T700, T800s i M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne, ułatwiając pokonywanie trudnych segmentów na trasach wyścigów cross country.
Amortyzator Rockshox Recon RL o skoku 100 milimetrów to sprawdzona w każdych warunkach konstrukcja.
Na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora umożliwiająca jego usztywnienie za pomocą jednego ruchu palcem.
Dzięki temu na płaskich odcinkach nie stracisz cennych watów – to Tobie oddajemy kontrolę nad tym, jak ma się zachowywać rower.
Shimano SLX M7100 to 12 przełożeń z tyłu o ogromnym zakresie 10-51.
Dzięki połączeniu tego z 34 zębową tarczą zamontowaną do korby ze zintegrowaną osią możliwe jest osiągnięcie wysokich prędkości na płaskich odcinkach i zjazdach, oraz pozostanie na siodełku nawet na najbardziej stromych podjazdach.
Może nasz rower górski KROSS Level Tokyo nie zdobędzie za Ciebie złotego medalu, ale z pewnością ułatwi Ci walkę o najwyższe stopnia podium.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Piasta w standardzie 142 × 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.