Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W pamięci komutera zapisują się informacje konieczne do działania strony,
poprawiające wydajność i komfort korzystania ze strony. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij komunikat
KATEGORIE

MERIDA ONE-TWENTY 9.400 rozm.L

Email
1525
48h.gif
Producent: MERIDA
Nie ma jeszcze oceny
Cena
Cena podstawowa: 6499,00 zł
Cena po rabacie 4999,00 zł
Cena sprzedaży: 4999,00 zł
Cena sprzedaży netto: 5283,74 zł
Kwota rabatu: 1500,00 zł
Kwota podatku: 1215,26 zł
Oblicz ratę
Opcje złożenia roweru

Rozmiar

Szczegóły produktu

 

 
 
 

 

Specyfikacja

 
RAMA
RAMA ALU / One-Twenty lite-D-single [29er] R12
ROZMIAR RAMY L(20")
KOLOR DARK GREY (ORANGE/SILVER)
 
WIDELEC 
Suntour Raidon-XC LOR DS, skok 120 mm, tapered steerer
 
AMORTYZATOR TYŁ
Suntour UNAIR LOR8
 
 
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Deore sideswing
PRZERZUTKA TYŁ Shimano XT RD-M781 shadow
MANETKA PRZÓD Shimano Deore SL-M6000
MANETKA TYŁ Shimano Deore SL-M6000
MECHANIZM KORBOWY FSA Alfa drive 36-22
KASETA Shimano Deore CS-HG50-10 11-36
 
WAGA
14,5 (kg)
 
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 29"
PIASTA PRZÓD Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano Deore-12 cen boost
OBRĘCZE Merida Big Nine comp CC
OPONA PRZÓD Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
OPONA TYŁ Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
 
KOMPONENTY 
HAMULEC PRZÓD Shimano M315
HAMULEC TYŁ Shimano M315
KIEROWNICA Merida Expert CC, szerokość 740mm, wznios 10°
MOSTEK Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 7°
SIODŁO Merida Sport
SZTYCA Satori 31.6mm regulowana, manetka na kierownicy
 
 
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
 
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
 
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
 
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
 
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
 
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
 
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
 
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
 
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
 
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
 
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
 
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
 
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
 
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
 
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
 
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
 
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
 
LOCKOUT
LOCKOUT
 
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Recenzje

Nikt jeszcze nie oceniał tego produktu.

 
 

Zadaj pytanie

Zapraszamy do kontaktu.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Wyślij opinię

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
 

Negocjuj cenę

Napisz swoją propozycję cenową.
 
The Captcha image
Odsłuchaj (mp3)
KONTAKT

Sklep stacjonarny i internetowy

02-697 Warszawa

ul. Gintrowskiego 33
(ul. Rzymowskiego 33)

tel. +48 533 313 788

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SERWIS

tel. +48 664 14 90 80

 

Godziny otwarcia:

pn-pt    11.00 - 19.00

sobota  10.00 - 16.00

Pełne dane kontaktowe

KOSZYK
 x 
Twój koszyk jest pusty

PŁATNOŚCI