KROSS TRANS 1.0 SR CZARNO SZARY MĘSKI 2021KROSS TRANS 2.0 2020 CZARNY / NIEBIESKI / SREBRNY MAT MĘSKI rozm.L
KROSS TRANS 10.0 2020
UWAGI
Dostawa gratis
Tak
Szczegóły produktu
SPECYFIKACJA
RAMA | |
---|---|
MATERIAŁ RAMY | Aluminium Lite |
WIDELEC | Rock Shox Paragon Silver RL (travel 65mm, crown lockout, tapered) |
KOŁA | |
---|---|
PIASTA PRZÓD | Shimano Nexus DH-3D37 |
PIASTA TYŁ | Shimano Deore FH-M6000 |
OPONY | Schwalbe Silento Puncture Protection (28"x1,6") |
OBRĘCZE | Kross Disc (Aluminium, double wall) |
NAPĘD | |
---|---|
PRZERZUTKA PRZÓD | Shimano Deore FD-T6000 |
PRZERZUTKA TYŁ | Shimano Deore LX RD-T670 |
HAMULCE PRZÓD | Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny) |
HAMULCE TYŁ | Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny) |
DŹWIGNIE HAMULCA | Shimano BL-M315 (hydrauliczne) |
MANETKI | Shimano Deore SL-T6000 (3x10) |
KORBY | Shimano Deore FC-T521 (48/36/26T, S/M - 170mm, L/XL - 175mm) |
SUPORT | Shimano BB-ES300 |
ŁAŃCUCH | Shimano CN-HG54 |
KASETA / WOLNOBIEG | Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T) |
KOMPONENTY | |
---|---|
KIEROWNICA | Aluminium (620mm, 31.8mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY | Aluminium ahead (S/M-90mm, L/XL-110mm, 31.8mm) |
WSPORNIK SIODŁA | Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm) |
STERY | FP-H856B2 (1-1/8"-1.5", Tapered) |
SIODŁO | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
CHWYTY | Herrmans Endorfin |
PEDAŁY | VP-613 |
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA

S
|
M
|
L
|
XL
| ||
---|---|---|---|---|---|
FS | Rozmiar ramy | 17" | 19" | 21" | 23'' |
ST | Długość rury podsiodłowej | 430 | 480 | 530 | 580 |
TT | Efektywna długość górnej rury | 564 | 570 | 585 | 600 |
HT | Długość główki ramy | 140 | 140 | 140 | 160 |
SA | Kąt rury podsiodłowe | 74 | 74 | 74 | 74 |
HA | Kąt główki ramy | 70 | 70 | 70 | 70 |
CS | Długość tylnych widełek | 460 | 460 | 460 | 460 |
WB | Baza kół | 1094 | 1094 | 1110 | 1125 |
REACH | Reach | 389 | 395 | 397 | 420 |
STACK | Stack | 610 | 610 | 614 | 629 |
BBDROP | BB Drop | 60 | 60 | 60 | 60 |
TECHNOLOGIE

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.

Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI ROZMIARU