Regulamin Serwisu Rowerowego
-
Postanowienia ogólne
1.1. Regulamin określa zasady świadczenia usług w serwisie rowerowym.
1.2. Klient, oddając rower do serwisu, akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
1.3. Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, które obowiązują od dnia ich publikacji. -
Przyjmowanie rowerów do serwisu
2.1. Rower przyjmowany jest na podstawie oględzin przeprowadzonych w obecności klienta.
2.2. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia roweru z opisem zgłoszonych usterek, zakresu usług oraz szacunkowego kosztu naprawy.
2.3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ukryte wady roweru, których nie można było zidentyfikować podczas przyjmowania zgłoszenia. -
Zakres usług i cennik
3.1. Serwis świadczy usługi napraw, konserwacji oraz serwisowania rowerów zgodnie z ofertą dostępną w punkcie serwisowym lub na stronie internetowej.
3.2. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, serwis skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszego zakresu prac i kosztów.
3.3. Ceny usług ustalane są według aktualnego cennika.
3.4. W przypadku wykrycia usterki, której naprawa wiąże się z kosztem do 50 zł i znacząco poprawi jakość działania roweru, serwis może dokonać naprawy bez uprzedniego kontaktu z klientem. -
Termin realizacji
4.1. Termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie podczas przyjmowania roweru do serwisu.
4.2. Serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji z przyczyn niezależnych (np. brak dostępnych części). -
Odbiór roweru
5.1. Klient zobowiązany jest do odbioru roweru w terminie do 7 dni od daty zakończenia naprawy.
5.2. W przypadku opóźnienia w odbiorze, serwis może naliczyć opłatę magazynową w wysokości 10 zł za każdy dzień zwłoki.
5.3. Odbiór roweru możliwy jest wyłącznie po uregulowaniu płatności za wykonane usługi. -
Gwarancja i reklamacje
6.1. Serwis udziela gwarancji na wykonane usługi i zamontowane części przez okres 30 dni od daty odbioru roweru.
6.2. Reklamacje należy zgłaszać osobiście w punkcie serwisowym lub za pomocą danych kontaktowych dostępnych na stronie.
6.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania roweru, naturalnego zużycia części ani usterek niezwiązanych z wykonanymi usługami. -
Postanowienia końcowe
7.1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za rowery pozostawione w punkcie serwisowym dłużej niż 30 dni od daty zakończenia naprawy.
7.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
7.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji.