KROSS ESKER RS 2.0 niebieski
Wysokiej klasy rama zasługuje tylko na najlepszy osprzęt. Dlatego też Kross Esker RS 2.0 wyposażyliśmy w topowe komponenty, specjalnie zaprojektowane z myślą o wyścigach gravelowych. Napęd SRAM Apex AXS XPLR to doskonałe rozwiązanie dla miłośników gravelu, które łączy w sobie niezawodność i precyzję.
Hamulce SRAM Apex to gwarancja niezawodnej kontroli prędkości i bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze. Dzięki precyzyjnemu działaniu i doskonałej modulacji, zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Do kompletu trafiły także karbonowe koła G1800 od DT Swiss. W połączeniu z oponami Schwalbe G-One stanowią idealny zestaw dla wymagających rowerzystów, którzy poszukują lekkości oraz wytrzymałości.
Polityka prywatności
Przy zamówieniu powyżej 599 zł przesyłka gratis!
Raty, leasing
Flip chip - jedna rama, dwie geometrie
KROSS Esker RS 2.0 został wyposażony w prostą i szybką regulację, która pozwala otrzymać najlepsze osiągi w każdych warunkach i umożliwia dostosowanie charakteru roweru do indywidualnego stylu jazdy. Obrócenie układu flip-chip nie tylko zmienia miejsce mocowania tylnego koła, ale też wszystkie kluczowe parametry geometrii takie jak REACH, CS, BB, ST, HT oraz WB.
W ustawieniu steep/high KROSS Esker RS 2.0 otrzymuje bardziej agresywne kąty. Skrócenie bazy kół przekłada się na zwiększoną responsywność oraz zwinność. To idealna konfiguracja na gładsze trasy, do sprintów, czy też szybkiej jazdy w zakrętach.
W ustawieniu slack/low pozycja na rowerze KROSS Esker RS 2.0 jest bardziej komfortowa. Dostajemy dłuższą bazę kół, mocniej pochylone kąty oraz obniżony środek ciężkości. W efekcie rower zyskuje na stabilności przy technicznych zjazdach, do tego zwiększa się kontrola podczas jazdy w terenie.
Rama aero - tam, gdzie prędkośc jest kluczem
Dobrze wiemy, że sercem roweru jest rama. Projektując więc ramę do roweru ESKER RS 2.0 nie szliśmy na kompromisy. Myśleliśmy przede wszystkim o pełnym, gravelowej pasji, użytkowniku. Rama, widelec oraz sztyca roweru zostały specjalnie zaprojektowane, dzięku czemu udało nam się zapewnić minimalny opór aerodynamiczny dla całego roweru, nie rezygnując z komfortu w trakcie jazdy. Nowa rama to wewnętrzne prowadzenie pancerzy w standardzie ICR oraz zintegrowany kokpit. Do tego dochodzi zintegrowany zacisk sztycy oraz gwintowany suport. Nowa rama oferuje także możliwość montażu przedniej przerzutki czy też opon do szerokości do 45mm.
Rama i widelec
MATERIAŁ RAMY | CARBON |
WIDELEC | CARBON |
SKOK WIDELCA | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
KOLOR RAMY | niebieski |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SRAM APEX XPLR ETAP AXS |
MANETKI | SRAM APEX XPLR ETAP AXS |
KORBA | SRAM APEX D1 |
KORONKI | 40T (S - 170MM; M, L - 172,5MM; XL - 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SRAM PG 1231 XPLR |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-44T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 12 |
SUPORT | SRAM BSA DUB |
ŁAŃCUCH | SRAM APEX D1 |
Koła
PIASTA PRZÓD | BRAK |
PIASTA TYŁ | BRAK |
OBRĘCZE | BRAK |
OPONY | SCHWALBE G-ONE RS TLE 700X45C |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SRAM APEX |
HAMULEC TYŁ | SRAM APEX |
DŹWIGNIE HAMULCA | SRAM APEX D1 AXS |
TARCZE HAMULCOWE | SRAM CENTERLINE 160 CL |
TARCZE HAMULCOWE TYŁ | SRAM CENTERLINE 160 CL |
Komponenty
KIEROWNICA | FSA A-WING PRO ALU 31,8 (S - 420MM; M - 440MM; L - 460MM; XL - 480MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | FSA NS ACR STEM 31,8/-6° (S, M - 80MM; L, XL - 90MM) |
SIODŁO | FIZIK TERRA ARGO X5 |
WSPORNIK SIODŁA | AERO CARBON (S - 280MM; M - 310MM; L - 340MM; XL - 370MM) |
STERY | FSA NO.55R 1.5" ACR |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |