• Nowy produkt
KROSS ESKER RS 2.0 niebieski
search
  • KROSS ESKER RS 2.0 niebieski
  • KROSS ESKER RS 2.0 niebieski
  • KROSS ESKER RS 2.0 niebieski
  • KROSS ESKER RS 2.0 niebieski
  • KROSS ESKER RS 2.0 niebieski

KROSS ESKER RS 2.0 niebieski

14 999,00 zł
Brutto

Wysokiej klasy rama zasługuje tylko na najlepszy osprzęt. Dlatego też Kross Esker RS 2.0 wyposażyliśmy w topowe komponenty, specjalnie zaprojektowane z myślą o wyścigach gravelowych. Napęd SRAM Apex AXS XPLR to doskonałe rozwiązanie dla miłośników gravelu, które łączy w sobie niezawodność i precyzję. 

Hamulce SRAM Apex to gwarancja niezawodnej kontroli prędkości i bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze. Dzięki precyzyjnemu działaniu i doskonałej modulacji, zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Do kompletu trafiły także karbonowe koła G1800 od DT Swiss. W połączeniu z oponami Schwalbe G-One stanowią idealny zestaw dla wymagających rowerzystów, którzy poszukują lekkości oraz wytrzymałości.

Size: L
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Kalkulator kredytowy

 

Polityka prywatności

  Dostawy

Przy zamówieniu powyżej 599 zł przesyłka gratis!

  Płatności

Raty, leasing

Flip chip - jedna rama, dwie geometrie

KROSS Esker RS 2.0 został wyposażony w prostą i szybką regulację, która pozwala otrzymać najlepsze osiągi w każdych warunkach i umożliwia dostosowanie charakteru roweru do indywidualnego stylu jazdy. Obrócenie układu flip-chip nie tylko zmienia miejsce mocowania tylnego koła, ale też wszystkie kluczowe parametry geometrii takie jak REACH, CS, BB, ST, HT oraz WB.

W ustawieniu steep/high KROSS Esker RS 2.0 otrzymuje bardziej agresywne kąty. Skrócenie bazy kół przekłada się na zwiększoną responsywność oraz zwinność. To idealna konfiguracja na gładsze trasy, do sprintów, czy też szybkiej jazdy w zakrętach.
W ustawieniu slack/low pozycja na rowerze KROSS Esker RS 2.0 jest bardziej komfortowa. Dostajemy dłuższą bazę kół, mocniej pochylone kąty oraz obniżony środek ciężkości. W efekcie rower zyskuje na stabilności przy technicznych zjazdach, do tego zwiększa się kontrola podczas jazdy w terenie.

Rama aero - tam, gdzie prędkośc jest kluczem

Dobrze wiemy, że sercem roweru jest rama. Projektując więc ramę do roweru ESKER RS 2.0 nie szliśmy na kompromisy. Myśleliśmy przede wszystkim o pełnym, gravelowej pasji, użytkowniku. Rama, widelec oraz sztyca roweru zostały specjalnie zaprojektowane, dzięku czemu udało nam się zapewnić minimalny opór aerodynamiczny dla całego roweru, nie rezygnując z komfortu w trakcie jazdy. Nowa rama to wewnętrzne prowadzenie pancerzy w standardzie ICR oraz zintegrowany kokpit. Do tego dochodzi zintegrowany zacisk sztycy oraz gwintowany suport. Nowa rama oferuje także możliwość montażu przedniej przerzutki czy też opon do szerokości do 45mm.

Rama i widelec

MATERIAŁ RAMY CARBON
WIDELEC CARBON
SKOK WIDELCA BRAK
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Wykończenie lakieru połysk
KOLOR RAMY niebieski

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ SRAM APEX XPLR ETAP AXS
MANETKI SRAM APEX XPLR ETAP AXS
KORBA SRAM APEX D1
KORONKI 40T (S - 170MM; M, L - 172,5MM; XL - 175MM)
KASETA / WOLNOBIEG SRAM PG 1231 XPLR
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-44T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 12
SUPORT SRAM BSA DUB
ŁAŃCUCH SRAM APEX D1

Koła

PIASTA PRZÓD BRAK
PIASTA TYŁ BRAK
OBRĘCZE BRAK
OPONY SCHWALBE G-ONE RS TLE 700X45C

Hamulce

HAMULEC PRZÓD SRAM APEX
HAMULEC TYŁ SRAM APEX
DŹWIGNIE HAMULCA SRAM APEX D1 AXS
TARCZE HAMULCOWE SRAM CENTERLINE 160 CL
TARCZE HAMULCOWE TYŁ SRAM CENTERLINE 160 CL

Komponenty

KIEROWNICA FSA A-WING PRO ALU 31,8 (S - 420MM; M - 440MM; L - 460MM; XL - 480MM)
WSPORNIK KIEROWNICY FSA NS ACR STEM 31,8/-6° (S, M - 80MM; L, XL - 90MM)
SIODŁO FIZIK TERRA ARGO X5
WSPORNIK SIODŁA AERO CARBON (S - 280MM; M - 310MM; L - 340MM; XL - 370MM)
STERY FSA NO.55R 1.5" ACR
CHWYTY FIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁY BRAK
KROSS
KRRR2Z28X20M007147
1 Przedmiot
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.